Každá spoločnosť potrebuje spracovávať administratívnu agendu, no nie vždy je nutné zamestnávať administratívneho pracovníka na plný úväzok. Naša osobná asistentka (osobný asistent) pokryje všetky administratívne činnosti podľa vašich požiadaviek.

Rýchlo a efektívne vybavíme ad-hoc agendu, pripravíme požadované reporty, zastúpime vás v komunikácii s úradmi, zorganizujeme váš osobný kalendár, prevezmeme poštu, vystavíme faktúry, zaistíme spotrebný materiál a zastrešíme kompletné back office úlohy.

Pomôžeme s digitalizovaním osobných zložiek, kopírovaním dokumentov alebo ich prepismi.

Vaša osobná asistentka (osobný asistent) vás zastúpi všade tam, kde vy už nemáte dostatočnú kapacitu a sprocesuje administratívne úlohy, ktoré nemá kto spracovať. Vyriešime drobné "behačky" po meste, vybavíme telefonáty, pripravíme vám vzory listov, ktoré aj rozošleme.

Naša hodinová asistentka (asistent) vyrieši nečakaný dopyt alebo nával pracovných úloh. Pomôže vám efektívne nastaviť back office procesy, ktoré sa u vás vo firme pravidelne zadrhávajú. 

Nechajte to na nás

Nastavíme efektívne postupy a kontrolné procesy pre recepciu, brigádnikov, asistentky, administrátorov atď.

Dôverujú nám...

Vďaka viac ako 10-ročným skúsenostiam dokážeme zabezpečiť kvalitných pracovníkov pre rôzne pozície.
Dôverujú nám tieto a ďalšie spoločnosti.
  • sensus-logo-referencia
  • mahle referencia

Kontaktný formulár

Radi Vám poradíme, kontaktujte nás priamo, alebo využijte formulár nižišie.